DownloadZehn

اسم من پیمان . امیدوارم از مطالب این وبلاگ نهایت استفاده رو ببرید

DownloadZehn

اسم من پیمان . امیدوارم از مطالب این وبلاگ نهایت استفاده رو ببرید

کلیپ..!!! DownloadZehn clip ...

بازم سلام!!!  امروز بازم کلیپ گذاشتم که دیگه تکمیل بشه تا بعد که دوستای گلم بگن چجوری درست کنم ولی بازم میسازم.... از لحاظ شاد بودن این اوله بعد جامونده دوم و سومی هم تنهایی هستش .. این یکی کلیپ اصلش 100 مگابایته و تبدیلش کردم شده 8 مگابایت . اینو هم دانلود کنین که امیدوارم خوشتون بیاد.. اسمش هم فدای تو هست که خیلی باحاله حتما دانلود کنید و ببینید. 

                                   دانلود کلیپ فـــدای تو  با حجم 8 مگابایت 





سلام خدمت دوستای گلم ... الان سه روز از ساختن کلیپ قبلیم میگذره بخاطر اینکه استقبال کردین و گفتید بازم درست کنم . ایندفعه یه کلیپ متفاوت ساختم امیدارم بازم خوشتون بیاد . در ضمن کلیپ قبلی پایینه... اگه دانلود نکردید برید اونم ببینید که از دستتون نره اون شاد تره تا این یکی کلیپ و قشنگتر!!!  دیگه نگران حجمش نباشید اخه این یکی فقط 3 مگابایته.!!!


                                           دانلود کلیپ تنهایی... با حجم 3 مگابایت


سلام . یه کلیپ خیلی قشنک خودم برا دوستای گلم ساختم که لذت ببرید واقعا نامردین دانلود نکنین براش خیلی زحمت کشیدم . اصلش 80 مگابایته تبدیلش کردم شده 5 مگابایت ..... امیدوارم خوشتون بیاد .... خودم تو 6 آپلود کردم فکر کنم تو 10 دقیقه دانلود بشه .. ارزش دانلود رو داره مطمئن باشید       


                                              دانلود کلیپ جا مونده دلم با حجم 5 مگابایت


منتظر کلیپای بعدی باشید  Peymanf20.blogsky.com